Lördag 30e december, Sydney Australien

Hej vännen, 
Sista inlägget från Australien. 
Imorgon kväll tar jag flyget hem till Sverige. Känns lite overkligt faktiskt. 
Efter drygt 4 månader utomlands är resan till slut över. 
Som alla resor och äventyr har även denna ett slut.  
"This too shall pass" som Buddha lär oss, har varit med mig många gånger då det varit som jobbigast. En tröst för att ta mig över tunga stunder. Och det är 100 procent sant. 
Allt "går över" , passerar oss i snabb eller långsam takt beroende på våra perspektiv. 

Nu är också en bra tid att göra nya planer för drömmar som ska uppfyllas 2024!
Jag ska måla en drömkarta där jag visualiserar det jag vill ska ske nästa år. En ny fantastiskt resa kommer det bli.
Hoppas kunna dela det i en blogg. 

Jag följer förståss mitt team på Zhuhai på "race viewern", och just nu leder Vi. Jag är ju fortfarande en del av teamet även om jag inte är ombord. Allt jag lärde dem kan jag nu se ger resultat. Jag coachade många som rorgängare, och det var väldigt uppskattat. Känns stort. 
Jag tar åt mig äran när det går bra. Men går det dåligt är det någon annans fel, haha. Vi får se. 

Det som är bra är att resultatet egentligen inte spelar någon roll. Det bara känns bra, men vad betyder det egentligen? Ingenting förmodligen, men det ger oss en go självkänsla och välbefinnande, vi kan fira en stund. Sen är det över...
Så börjar nästa etapp/utmaning. En ny resa. 

Fira dina segrar, beröm dig själv, njut och sikta sen på nästa mål! 
Ta hand om dig och ha en fantastisk nyårsafton. 
Själv ska jag fira hela vägen till Sverige!

Jonas 

Kommentarer